OBSŁUGA REKLAMACJI LOGISTYCZNYCH

Opracowaliśmy w 100% skuteczny skaner i automatyczny program do odzyskiwania pieniędzy z tytułu odszkodowania za opóźnienia w doręczeniu przesyłek. Współpraca z nami jest jednorazową usługą i nie wymaga ponoszenia żadnych stałych kosztów. Jednorazową płatność wykonasz dopiero gdy my wykonamy usługę, a Ty otrzymasz pieniądze na swoje konto.

DLA KOGO JEST NASZA USŁUGA?

Jeżeli w swoim sklepie wysyłasz paczki za pomocą kuriera Poczty Polskiej – Gratulacje! Spełniasz jedyny warunek wymagany do współpracy z nami i możemy odzyskać dla Ciebie nawet kilkanaście tysięcy złotych.

Napisz do nas lub zadzwoń aby rozpocząć współpracę.

1. Darmowy Raport

Nasz program sprawdza terminowość, dokładnie śledząc losy każdej wysłanej z Twojego sklepu paczki. Dzięki niemu wiemy ile paczek zostało nieprawidłowo doręczonych i jakie kwoty możemy odzyskać.

2. Automatyczne składanie reklamacji

Na sprawdzone paczki, które zostały doręczone niezgodnie z regulaminem automat składa reklamacje w wyniku, których przewoźnik wypłaca odszkodowanie.

Jak wygląda współpraca?

1) Wykonujemy raport terminowości

Za darmo sprawdzimy jak wygląda terminowość doręczania przesyłek w Twoim sklepie.

2) Analizujemy raport terminowości

Na podstawie raportu przekazujemy informację na jaką kwotę możemy odzyskać.

l

3) Podpisujemy umowę na złożenie reklamacji

Jeżeli kwota jaką możemy odzyskać jest zadowalająca podpisujemy umowę na złożenie reklamacji.

4) Składamy reklamacje logistyczne

Na wszystkie opóźnione i zaginione przesyłki składamy reklamacje do wybranego przewoźnika.

}

5) Oczekujemy na odpowiedź przewoźnika

W przeciągu 30 dni przewoźnik powinien wysłać odpowiedź na złożone reklamacje.

6) Przewoźnik wypłaca odszkodowanie

Za uznane reklamacje przewoźnik wysyła pieniądze na konto właściciela sklepu.

i

7) Wystawiamy fakturę

Na podstawie przelewu od przewoźnika wystawiamy fakturę z terminem płatności za wykonaną usługę.

8) Kontynuujemy współpracę

99% naszych klientów zdecydowało się kontynuować współpracę.

Dane firmy i dane kontaktowe

DRONIQ KONRAD CZARNECKI
LIPOWA 10
16-010 WASILKÓW
NIP: 9662029740
Tel: 668-423-647
biuro[małpa]reklamacyjny.pl