OBSŁUGA REKLAMACJI LOGISTYCZNYCH
Opracowaliśmy w 100% skuteczny skaner i automatyczny program do odzyskiwania pieniędzy z tytułu odszkodowania za opóźnienia w doręczeniu przesyłek. Współpraca z nami jest jednorazową usługą i nie wymaga ponoszenia żadnych stałych kosztów. Jednorazową płatność wykonasz dopiero gdy my wykonamy usługę, a Ty otrzymasz pieniądze na swoje konto.
DLA KOGO JEST NASZA USŁUGA?
Jeżeli w swoim sklepie wysyłasz paczki za pomocą kuriera Poczty Polskiej – Gratulacje! Spełniasz jedyny warunek wymagany do współpracy z nami i możemy odzyskać dla Ciebie nawet kilkanaście tysięcy złotych.
Napisz do nas lub zadzwoń aby rozpocząć współpracę.
Jak wygląda współpraca?
1) Wykonujemy raport terminowości
Za darmo sprawdzimy jak wygląda terminowość doręczania przesyłek w Twoim sklepie.
2) Analizujemy raport terminowości
Na podstawie raportu przekazujemy informację na jaką kwotę możemy odzyskać.
3) Podpisujemy umowę na złożenie reklamacji
Jeżeli kwota jaką możemy odzyskać jest zadowalająca podpisujemy umowę na złożenie reklamacji.
4) Składamy reklamacje logistyczne
Na wszystkie opóźnione i zaginione przesyłki składamy reklamacje do wybranego przewoźnika.
5) Oczekujemy na odpowiedź przewoźnika
W przeciągu 30 dni przewoźnik powinien wysłać odpowiedź na złożone reklamacje.
6) Przewoźnik wypłaca odszkodowanie
Za uznane reklamacje przewoźnik wysyła pieniądze na konto właściciela sklepu.
7) Wystawiamy fakturę
Na podstawie przelewu od przewoźnika wystawiamy fakturę z terminem płatności za wykonaną usługę.
8) Kontynuujemy współpracę
99% naszych klientów zdecydowało się kontynuować współpracę.
Dane firmy i dane kontaktowe
DRONIQ KONRAD CZARNECKI
LIPOWA 10
16-010 WASILKÓW
NIP: 9662029740
Tel: 668-423-647
biuro[małpa]reklamacyjny.pl